A törzsrács gyártása a szárny megépítése után a második átfogó munkafázis volt a repülőgép építése során. Az előkészületek már 2014 őszén elkezdődtek. A törzsrács építését Váradi László alaposan megtervezte. Az építéshez egy nagy tömegű autókarosszéria huzatópadot alakított át, mely alkalmassá vált a törzsrács övcsöveinek szilárd rögzítésére. Ebben az összeállító készülékben került sor a rácsszerkezet összehegesztésére.
A csövek leszabása és a csomópontok áthatásainak kialakítása, a bekötő vasalások legyártása és mindezek összehegesztése fél évet vett igénybe.
A törzsrács rendkívül pontos lett: a hegesztés során csak minimális, mm-es elhúzódások keletkeztek, tehát a jól megtervezett technológia meghozta gyümölcsét.
A törzsrácsot Váradi László és Gyetvai Attila állította össze, és a tetemes mennyiségű hegesztést Gál Tamás, minősített hegesztő végezte el.