Újabb fél évet tudhatunk magunk mögött. Váradi László és Gyetvai Attila aprólékos munkájával egyre épül össze a Levente II. elliptikus szárnya.
Az erre a célra létrehozott összeállító készülékbe ragasztják be a sorozatban legyártott közép-, orr- és kilépő bordaelemeket Pettenkoffer Sándor és az általam készített rajzok alapján. A bordák legyártása rendkívül hosszadalmas:
– 46 db orrbordát,
– 34 db középbordát és
– 34 db kilépő bordát kellett összeállítani, majd beragasztani a főtartókba.
A Levente II.-nek különleges szárnya van: elliptikus az alaprajza, mely ideális felhajtóerő-eloszlást, kedvezőbb átesési tulajdonságokat és kisebb indukált ellenállást biztosít. Ugyanakkor ennek a szárnynak az építése valamivel nehezebb, mint egy egyszerű trapéz vagy téglalap alaprajzú szárnyé: az íves részek kialakítása és majd a lemezborítás elkészítése többlet munkát jelent. Egy téglalap alaprajzú szárny gyártása jóval egyszerűbb volna, de egy trapézszárny esetén már ugyanígy minden borda mérete különböző lenne, és ugyanilyen sok külön bordát kellene legyártani, mint ehhez az elliptikus szárnyhoz.
A bordák az általam készített 1:1 arányú sablonrajzok alapján készülnek, melyet a 3d-s modellezés során hoztam létre. A szárnyközép és szárnyvég elliptikus körvonalrajzának kialakításához szintén nyomtatott sablonokat használunk.